۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۱۸ اردیبهشت) مجازات حبس از ۲ تا ۵۸ سال برای شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها از درد دل برای کارفرما تا خیانت و جنایت! (۱۸ اردیبهشت) هشدار هواشناسی و راهداری درباره باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت) ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک چطور با قلدری سایبری یا زورگویی مجازی برخورد کنیم؟ بارش باران  و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی | کاهش دید افقی رانندگان در جاده سبزوار و بردسکن (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان
سرخط خبرها

اختلافات ملکی و خانوادگی و قتل ۶ نفر در دلفان!

  • کد خبر: ۱۲۲۷۶۹
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
اختلافات ملکی و خانوادگی و قتل ۶ نفر در دلفان!
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از وقوع نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل ۶ نفر در این شهرستان و دستگیری قاتل فراری کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فضل‌اله منصوری اظهار کرد: پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی بر سر اختلافات ملکی در شهرستان دلفان بلافاصله سه اکیپ از مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع جرم در بررسی‌های میدانی اولیه مشخص شد دو برادر به علت اختلافات خانوادگی و ملکی با یکدیگر درگیر و یکی از برادران با سلاح گرم پنج نفر از اعضای خانواده برادرش را به قتل رسانده و یک نفر را نیز مجروح که بلافاصله جهت مداوا  به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان ادامه داد: پس از انتقال مصدوم به بیمارستان و علی‌الرغم تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان، متأسفانه به علت شدت جراحات وارده فرد مجروح فوت کرده و با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، قاتل فراری کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

منصوری گفت: قاتل در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت درگیری را اختلافات ملکی و خانوادگی عنوان کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->